Обмін і повернення в інтернет-магазині "БЕЗ ПЕРЕПЛАТ" здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживача".
Покупець має право:
- обміняти придбаний товар в належному товарному вигляді та без слідів використання протягом 3 днів з моменту отримання.
- повернути товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання, зберігши товарний вигляд і чек, якщо товар не був у використанні.
- повернути товар протягом гарантійного терміну (30 календарних днів) у випадку якщо модель має виробничий брак.
Модель підлягає поверненню в разі, якщо:
- присутні пошкодження деталей, розтріскування;
- деталі взуття повинні бути правильно розташовані, шви добре з'єднані;
- каблук правильно поставлений;
- шкіра має стійке покриття, не має порізів.
Модель не вважається браком та не підлягає поверненню, якщо:
- присутні сліди клею в місці склеювання деталей взуття;
- не оброблені бічні краї язичка і внутрішньої частини;
- присутні незначні дефекти (точка, нитка, крапелька клею, не ідеально рівний шов, які не видно, коли взуття знаходиться на нозі, і не вплинуть на носку взуття)
- проріз у місці з'єднання ранта (рант - декоративна смуга, яка приховує з'єднання підошви з верхом взуття і не несе функціонального навантаження)
* Якщо повернення взуття відбувається з причин, які не є браком - транспортні витрати покриває покупець.
Доставку обміну або повернення замовлення повністю оплачує покупець.
За рахунок компанії доставка здійснюється тільки через пересортування (інша модель, розмір чи колір) або у випадку виробничого браку.
Після експлуатації товар, замовлений в інтернет-магазині "БЕЗ ПЕРЕПЛАТ", обміну та поверненню не підлягає.
Адреса для обміну/повернення:
Нова пошта: м. Одесса, відділення №38, вул. Дніпропетровська дорога, 127/3 (ТЦ "Волна")
Одержувач: Кондратюк Олексій Олегович
Тел: +38 098 99 330 33
Укрпошта: 65086 в м. Одеса, ул. Бочарова генерала, 50
Отримувач: Кондратюк Олексій Олегович
Тел: +380 98 99 330 33
* Відповідальність за правильність оформлення обміну/повернення, відповідальність несе покупець.
Рекомендуємо дотримуватися кількох правил при пакуванні і відправці посилки на пошті:
- категорично заборонено наносити на заводське пакування товару будь-які написи, адреси та інше. При пересиланні товару поштою, використовуйте додаткове пакування (пакет або стретч-плівку). Товар, коробка якого була пошкоджена, а саме: нанесений без додаткового пакування скотч, адреса, наклейка або виявлені інші пошкодження - ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ.
- обмін на інший товар або повернення коштів, можливий лише після того, як посилка повертається на склад інтернет-магазину.
- до повернення у випадках гарантійного терміну приймається лише чисте та сухе взуття. У разі виявлення слідів забруднення та неналежного пакування, посилка не приймається складом та залишається на відділенні пошти, кошти за повернення не компенсуються.
Якщо посилка відправлена в інтернет-магазин післяплатою, то з пошти вона забиратися не буде, оскільки повернення коштів проводиться лише після огляду посилки;
Після відправки обов'язково потрібно надіслати номер товарно-транспортної накладної для того, щоб ми могли відслідкувати її.